به عنوان یک بیمار بیماری های کلیه چگونه برای کاهش خطر ابتلا قلب شما
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی چگونه به کاهش خطر ابتلا به قلب خود را برای کنترل این بیماری بسیار مهم است، با کنترل خوب از بیماری خود، می توانید یک زندگی طولانی تر و بهتر داشته باشد.

از آنجا که از ارتباط نزدیک بین CKD و بیماری های قلبی عروقی، بسیاری از آنچه دکتر خود توصیه برای کنترل CKD شما نیز خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش دهد. در زیر برخی از راه های است که می تواند به شما کمک کند خطر ابتلا به خطر قلبی را کاهش، به امید آن می تواند شما را در حدی کمک کند.

دریافت برخی از ورزش. تنها 30 دقیقه ورزش متوسط در هر روز کمک به بهبود کلسترول خود را، حفظ وزن سالم و فشار خون پایین تر است.

اجتناب از استعمال سیگار و دود. دود خطرناکی است، بیش از حد.

تغییر رژیم غذایی. انتخاب غذاهای کم کلسترول و جلوگیری از چربی های ترانس. دریافت فیبر بیشتر خوردن مقدار زیادی از سبزیجات و غلات سبوس دار.

کنترل قند خون خود را اگر شما مبتلا به دیابت. بررسی سطح قند خون خود را اغلب و چوب به رژیم غذایی دکتر خود توصیه.

گفتگو با دکتر خود در مورد اقدامات دیگر. شما ممکن است دارو و یا یک برنامه رژیم غذایی و ورزش تخصصی تر نیاز دارند، به خصوص اگر شما دیگر عوامل خطر مانند دیابت.

اما مهم ترین راه این است که کنترل بیماری کلیه خود را به خوبی. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy عنوان در از نوآوری پزشکی گیاه چینی سنتی، می تواند بیماری کلیوی به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر را درمان کند.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherpay و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-complications/4036.html





:: برچسب‌ها: عوارض CKD، به عنوان یک بیمار بیماری های کلیه چگونه برای کاهش خطر ابتلا قلب شما، بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: